Розробка інтелектуальної гри з інформатики для учнів 7 класу
Місце роботи: КЗ НВК №24 м. Кам'янського
Інтелектуальна гра “Що? Де? Коли”, де кожен може отримати 12 балів своїм власним розумом, розроблено з метою повторення в нестандартній формі набутих знань з інформатики; перевірки загального рівня ерудиції; формування навичок роботи в команді; розвитку логічного мислення та кмітливості; виховання інтересу до інформатики, поваги до суперника. Тож девізом гри є інтерпретація відомої приказки: «Поганий той учень, що не мріє стати відмінником»!
Всі знають відоме прислівя: “Один розум добре, а два краще”. А шість іще краще! Протягом гри знавці мають збільшувати свій рахунок. Команда перемагає, якщо в кінцевому заліку має більшу кількість балів.
Хороше запитання в чорній скриньці. Взагалі цікаві запитання, такі подробиці дізнаюсь про Стіва Джобса та про мультфільм “Тачки”. Гарна мета заходу я цікавлюсь досягненнями Стіва Джобса, такого не знаходила. Цікаво, дякую.
Запропоновану гру можна використати для узагальнення знань з певної теми. завдання стосуються певного предмета. гадаю, що особливо сподобалась учням “Чорна скринька”. Подібні уроки зацікавлюють школярів, підвищують пізнавальну активність.