mail@urok-ua.com

Конспект виховного заходу з математики “Хто зверху”.

Інтелектуальна математична гра – конкурс
«Хто зверху?»
Мета:
 навчальна: прищеплювати любов до математики, виробляти вміння використовувати здобуті теоретичні знання на практиці;
 розвиваюча: розвивати пізнавальні здібності учнів, інтерес до математики як до науки, творчу активність, вміння швидко та раціонально приймати рішення, логічно мислити, працювати в команді;
 виховна: формувати дружні, товариські відносини, вміння працювати групою; виховувати потяг до неперервного вдосконалення своїх знань.
Вид діяльності: ігровий.
Форма проведення заходу: інтелектуальна-математична гра.
Орієнтований вік дітей: 12 – 14 років.
Тривалість проведення заходу: 45 хвилин.
Пояснення: У грі беруть участь дві команди — хлопців та дівчат.
Дуель команд дівчат і хлопців ділиться на шість раундів, що складаються з різних конкурсів. Переможець визначається у фінальному, сьомому раунді, де бали переможця зростають удвічі. Ведучі є капітанами команд, тобто ведуча є капітаном команди дівчат, а ведучий – капітаном команди хлопців. Команда складається з чотирьох учасників та ведучого.

Конспект уроку

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(0 оцінок. Рейтинг публікації: 0 з 5)
270

А що ви думаєте про цю публікацію? Чи була вона для вас корисною?

Авторизуватись з допомогою: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

3 коментарів

  1. Аліна Сергіївна зібрала чудовий матеріал для позакласної роботи з математики. Респект. В своїй роботі. я також використовую подібні заходи і навіть подібні запитання зустріла. Яскраво, оригінально і зовсім не “сухо”, як про “точну науку”.Удачі.

  2. Даним заходом вчитель враховує інтереси сучасної молоді, крокує в ногу з часом. Творчий підхід , фантазія вчителя і в результаті вийшов гарний , пізнавальний, навчальний, виховний захід. Аліна Сергіївна подбала про зміст завдань, бонусні питання, фінальну гру “Показуха”.

  3. Блискуча ідея перетворити розважальне шоу “Хто зверху?” в інтелектуальну – математичну гру. В учнів такі заходи (з використанням популярних телепередач і шоу) викликають інтерес, бажання прийняти в них участь. А як результат – підтягнути знання з математики. Змістовно продуманий кожний раунд. В кінці заходу вчитель акцентує увагу на цінностях сьогодення – міцних знаннях.